Studio Tv

Studio telewizyjne to propozycja dedykowana uczestnikom rynku zoologicznego. Dzięki telewizji internetowej Pet Biznes TV będziemy wszędzie tam gdzie będzie się działo coś ważnego i ciekawego z punktu widzenia branży zoologicznej. Zarejestrowany materiał będzie dostępny na urządzeniach mobilnych, komputerach stacjonarnych i przenośnych oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej NAVIPET. Pobierz bezpłatnie na swój telefon NAVIPET i oglądaj online również na stronie internetowej Pet Biznes i na kanele You Tube. Wystarczy, że będziesz miał dostęp do Internetu. Telewizja internetowa to nieograniczone możliwości przekazu informacji do bezpośrednio zainteresowanych.

Na kanapach Studia TV zasiądą producenci i dystrybutorzy produktów i usług zoologicznych, którzy podzielą się swoimi uwagami dotyczącymi dalszego rozwoju branży zoologicznej. Wskażą kierunki zmian w jakich będzie ewoluowała cała branżą i jak się do nich przygotować.

Eksperci i specjaliści z wielu dziedzin udzielą praktycznych porad jak skutecznie rozwijać swój biznes i działać z powodzeniem na dynamicznie rozwijającym się rynku zoologicznym.

Studio TV, to doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty produktowej oraz kierunków dalszego rozwoju firm

Transmisjie LIVE

Pet Biznes TV to narzędzie wspierające zarówno producentów jak usługodawców działających na rynku zoologicznym. Pet Biznes TV to również kanał edukacyjny dla pracowników sklepów zoologicznych, lekarzy weterynarii oraz osób zawodowo działających w zoobranży. Wideo informatory produktowe (szkolenia produktowe) to najszybsze i najlepsze narzędzie informacyjne. Za ich pośrednictwem, w krótkim czasie zapoznasz hurtownie, sprzedawców oraz lekarzy weterynarii ze swoim produktem.  Przekazane informacje pozwolą skutecznie eksponować i sprzedawać produkt zarówno w sklepie jak i lecznicy weterynaryjnej.

Przekaz video to większe możliwości zaprezentowania swojego produktu. Materiały video angażują uwagę odbiorców w większym stopniu niż materiały statyczne. To narzędzie sprzedażowe oraz miejsce pozwalające na budowanie wizerunku i świadomości marki producenta. Od lat prognozuje się, że wśród wielu możliwych formatów jakie oferują obecnie media, video będzie wiodącą formą tworzenia contentu – do 2022 roku filmy mają generować nawet 82% ruchu konsumentów w Internecie.1

Rozwój video i jego rosnące wykorzystanie w strategiach marketingowych wydają się być oczywistym krokiem, biorąc pod uwagę oddziaływanie contentu wizualnego na odbiorcę, który jest przyswajany dużo bardziej skutecznie, niż sam tekst. Z materiału, w którym tekst został zestawiony ze zdjęciem, człowiek jest w stanie po trzech dniach odtworzyć 65% informacji, w porównaniu do zaledwie 10% informacji z materiału składającego się wyłącznie z tekstu.2 W przypadku video ten współczynnik jest jeszcze wyższy, bowiem przyswojonych zostaje aż 95% informacji.3

Jeżeli jesteś zainteresowany nagraniem wideo informacji (szkolenia produktowego) i jego emisją, skontaktuj się z nami.

1. Cisco Visual Networking Index: Forecasts and Trends, 2017-2022 White Paper

2. https://www.idearocketanimation.com/4293-video-worth-1-million-words/?utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

3. https://www.popvideo.com/blog/looking-at-the-facts-why-video-content-has-the-highest-retention-rate